eroare Mac OS Catalina

Started by LaurentiuS, Oct 08, 2019, 10:38 AM

Previous topic - Next topic

LaurentiuS

Buna ziua,

de cand cu Mac OS Catalina nu mai porneste aplicatia
(chiar si dupa reinstalare apare mesajul <"IceFact.app" needs to be updated>).

Serghei

Sunt la curent cu problema, se va rezolva... la un moment dat. Deocamdata cred ca exista o rezolvare partiala, daca intrati in IceFact.app/Contents/Resources puteti lansa programul direct cu dublu click pe binarul "icefact".

LaurentiuS

Multumesc, insa tot nu merge :(


Serghei

Pai acum nu merge pentru ca nu va lasa sistemul de operare sa-l rulati, spune ca nu poate fi verificat. Trebuie sa permiteti rularea lui.

LaurentiuS

I-am permis. Astea sunt mesajele de dupa permitere.

Incercat cu ambele bin-uri si, la fel.

               /Applications/IceFact.app/Contents/MacOS
              /Applications/IceFact.app/Contents/Resources

Incercat si schimbat si bash-ul din Users & Groups, la fel :(

Serghei


LaurentiuS

Da, din pacate "Allow From Anywhere" nu l-am mai vazut de pe la Yosemite cred :)
Oricum pana acum ii dadeam de fiecare data (Sierra, Mojave) "App Store and identified developers" si o lua..

Ca workaround l-as putea instala pe un Windows Server 2016 daca exista posibilitatea sa-l rulez ca si client de pe Mac OS Catalina?...

Serghei

Pe El Capitan vad ca exista. Sigur nu exista si pe Catalina?

LaurentiuS

nu mai exista...

Asa e pe Mojave:


LaurentiuS

si la fel si pe Catalina


Serghei

În cazul ăsta ar trebui ca aplicaţia să ruleze. Dacă permisiunea există şi tot nu merge, bănuiesc că trebuie facut bugreport la Apple.

LaurentiuS

Ok, multumesc. Am transmis si catre Apple. Revin cu raspunsul lor.

Banuiesc ca varianta pe Windows Server 2016 (daca exista posibilitatea sa-l rulez ca si client pe Mac OS) pica?

Serghei

Nu sunt foarte sigur ce inseamnă că-l rulaţi ca client pe MacOS... Vă referiţi la o maşină virtuală? Sau remote desktop?

Serghei

Am adăugat suport pe 64 de biti, incercati: https://www.icesoft.ro/download/icefact-1.1.119.1.dmg

S-ar putea sa aveti in continuare probleme cu lansarea aplicatiei din cauza ca e "developer neindetificat". Cica ar merge daca dati click dreapta pe iconita si selectati "Open".

https://support.apple.com/en-gb/HT202491

LaurentiuS

Meeeergeeee!  :)
Porneste si din dock, nu tb neaparat click dreapta / open.
Multumesc frumos!