Reinstalare program - pierdut parte din baza de date - ajutor

Started by antoniaenache, Nov 13, 2018, 12:56 PM

Previous topic - Next topic

antoniaenache

Buna ziua, am reinstalat programul in urma unei probleme cu Windows iar dupa reinstalare nu mi imi mai apare toata baza de date (facturi+chitante). Unele sunt iar altele nu. Acum sunt intr-o situatie disperata pentru ca nici nu le-am salvat (programul avand o problema in salavarea pdf a chitantelor/facturilor de la inceputul anului). Cum remediez? Care este solutia? Va rog raspuns cat mai repede.

Serghei

Buna ziua,

Puteţi să recuperaţi facturile pierdute doar dacă aţi făcut backup la baza de date. Dacă nu ati facut-o, din păcate nu aveţi cum să restauraţi baza de date...

serviceteam

Buna seara,

Folosesc Icefact din 2011 si in urma cu cateva zile (22.12.2018) am schimbat calculatorul, mi-am facut back-up pentru ambele firme am instalat programul pe noul calculator mi-am facut 2 short-cut (redenumite pentru fiecare firma), am incarcat back-upul si am functionat (spun am functionat deoarece in aceasta luna -ianuarie 2019 am emis facturi).
Astazi, am vrut sa completez o factura pe una dintre firme si imi da eroare , nu mai vad nici o factura din aceasta luna (unele le am salvate ca PDF), dar altele nu mai sunt.
Eroarea cand incerc sa incarc bac-up este * result too large*
Va rog sa-mi spuneti ce am de facut.
Multumesc!

Dan

Serghei

Trebuie să văd eroarea. Puneţi o captură de ecran.

serviceteam


Serghei

Ciudată eroare. Puteţi să-mi trimiteţi baza dvs de date la adresa db@icesoft.ro pentru investigatii.

serviceteam

Nu pot trimite mail la acea adresa de email. Imi vine eroarea:
Răspunsul de la serverul de la distanță a fost:
550 5.7.1 Your message was rejected because your email server is not authorized to relay it (SPF check failed). Ask your system administrator to fix the problem.

Serghei

Este gresita setarea SPF a domeniului dvs, ar trebui s-o corectati sau sa scoateti SPF-ul de tot. Nu are rost sa-l menţineţi, dacă tot este eronat.

Până atunci, am introdus domeniul dvs in whitelist, mai incercati o data.

serviceteam

Va rog sa-mi confirmati daca a ajuns a dv mailul.
Dan

Serghei

Am testat baza dvs de date, se importa absolut ok. Sunt 4 înregistrări acolo, corect?

serviceteam

Nu stiu, deoarece imi tot da acea eroare si nu pot sa fac restore.
Am reinstalat programul si aceeasi eroare.
Ce fac?

serviceteam

Cum fac sa am pentru doua firme pe aceelasi calculator programul de facturare?


Extermo

Buna ziua,
   Am si eu aceeasi eroare "Result to large" in momentul in care am facut restore la o baza de date.
Am trimis ieri un mail cu un prtsc al erorii si baza de date la adresa db@icesoft.ro.
Va rog daca se poate sa ma ajutati in solutionarea problemei.
Multumesc anticipat!

Serghei

Nu-mi dau seama, la mine se funcţionează corect. Încercaţi cu ultima versiune de program, văd că folosiţi una veche.