Problema emitere facturi

Started by ytepety, May 18, 2017, 11:46 AM

Previous topic - Next topic

ytepety

Buna ziua!

Astazi am incercat sa facturez si in momentul cand se deschide factura cu chitanta aferenta in ADOBE READER apar doar datele de identificare ale societatii noastre si chitanta completa .Am reinstalat programul , am actulizat baza de date si apare aceaiasi problema.
Pana azi programul  a functionat fara probleme . Sistemul de operare este WIN 10 .

Multumesc!

Serghei


ytepety

Buna ziua!

Am incercat si nu functioneaza ce mi-ati propus . Am clonat factura aceluiasi client caruia i-am emis factura anul trecut.

ytepety

Quote from: ytepety on May 18, 2017, 12:22 PM
Buna ziua!

Am incercat si nu functioneaza ce mi-ati propus . Am clonat factura aceluiasi client caruia i-am emis factura anul trecut.

S-a rezolvat !
Multumesc!

atrix

buna ziua,
am o problema cu un numar de factura. el nu exista in lista de facturi emise, insa cand vreau sa fac o factura cu acest numar imi spune ca deja exista acel numar. am cautat peste tot, in facturi anulate absolut peste tot si nu am gasit acel numar de factura.
cum procedez?

Serghei

Ati debifat filtrul de dată?

Nico

Buna seara,
Cand bifez factura proforma noua imi apare eroare : EROARE CONFIGURARE "deja exista o factura proforma cu serai PP  si numarul 118. Doriti sa configurati acum?" . Am folosit programul foarte usor pana acum...
Cum sa rezolv acasta problama/ Va rog, ajutati-ma!

Serghei

Daca ati pornit noul an cu numarul facturii de la 1, probabil se suprapune cu facturile de anul trecut. Programul nu permite sa existe doua facturi cu aceeasi serie si acelasi numar.

Puneti alta serie si se va rezolva.

Nico

 Nu... am continuat... am deja facturi emise...
Insa nu imi mai da voie sa creez factura noua...
Imi trebuie acum sa emit niste facturi
  Multumesc!

Serghei

In acest caz, verificati de ce aveti deja factura 118. Ati anulat vreo factura si ati dat contorul inapoi?

Nico

#10
Nu... nici asta...

Serghei

Debifati filtrele "de la" si  "pana la". Daca nu e nici acolo, verificati la "facturi anulate".

Nico

Multumesc1 Sunteti minunat1 Am gasit-o la test in 2017... cand am invatat sa folosesc programul...
Ce fac acum? Cum trec la 119?

Serghei

Pai stergeti factura de test si gata (atentie, stergeti, nu anulati, sunt butoane diferite).

Nico

Multumesc! Multumesc! Multumesc!
Va contactez si pentru licenta zilele astea...
Seara frumoasa! Sunteti minunat!!!