Lucru in retea

Started by AC INSTALL, Dec 11, 2017, 03:59 PM

Previous topic - Next topic

AC INSTALL

Buna ziua! Am achizitionat de la dvs. suportul tehnic pentru aplicatie.
Am dori sa utilizam aceasta aplicatie pe 2 calculatoare simultan. Am copiat licenta data de dvs. si pe cel de-al  doilea calculator dar nu se regasesc toate optiunile.

Se poate folosi aceasta aplicatie pe 2 calculatoare? Mentionez ca aplicatia este instalata pe un server extern.

Astept raspunsul dvs.!

Serghei

Buna ziua,

Trebuie sa oferiti mai multe detalii. Aţi setat ip-ul serverului conform instructiunilor de pe icesoft.ro?

AC INSTALL

Exista vreun numar de telefon la care va pot contacta? As dori sa ma ajutati in acest fel.

Serghei

Dacă aţi achizitionat licenţa, aţi primit numărul de telefon odată cu cheia de activare.

AC INSTALL

In mailul cu cheia de activare nu este niciun nr. de telefon. Singurul contact pe care il am este de la persona care ne-a trimis contractul si nu cred ca doamna este de la asistenta tehnica

Serghei

Inteleg. Ok, dati reply pe email-ul cu contractul, ca sa va identificam si va dau raspuns cu nr de telefon pt suport.

AC INSTALL

Buna ziua! Am dat replay si am primit un nr. de telefon pe care nu imi raspunde nimeni. Cum ar trebui sa procedez sa primesc cosultanta telefonica?

Serghei

De regulă se răspunde instant la acel număr. Când aţi sunat?

AC INSTALL

Astazi la 15:06 si la 15:23