registru de casa

Started by bdmnet, Feb 17, 2010, 08:03 PM

Previous topic - Next topic

bdmnet

Ai putea sa adaugi te rog in programul tau si o sectiune pentru registru de casa ? Cu incasari (care sa se completeze singur in momentul cand emiti o chitanta) si plati (astea le completam noi )
Ceva de genul :
....atasat

Serghei

Este in proiect. Momentan vreau sa intru in freeze release, ca sa ies din vesnicul 0.9.9.3 beta :) Dupa ce lansez versiunea 1.0, ne ocupam si de alte chestii cum ar fi casa, nir-uri si alte chestii folositoare.

PS Oricine gaseste un bug este binevenit sa-l raporteze, promit ca il voi rezolva in cel mai scurt timp.

bdmnet

Ms din nou pentru promtitudinea cu care ne raspunzi la posturi.
Momentan sincer nu am intalnit nici un bug, dar stai linistit , suntem pe metereze si iti raportam imediat cum descoperim ceva nou.
P.S. cand preconizezi ca vei lansa versiunea 1.0 ?

Serghei

Daca reusesc sa ma abtin sa mai aduc modificari structurale in versiunea 0.9.9.3t, o luna de probe ar trebuie sa fie suficienta sa descoperim orice defectiune importanta. Dupa ce fixez eventualele probleme aparute, cred ca se poate declara ca aceasta versiune este stabila si gata de productie.

Evident, o sa ramana cateva "inabilitati" a programului, cu care se poate trai totusi o perioada (cum ar fi incapacitatea IceFact-ului de a genera mai multe pagini, daca sunt prea multe randuri cu produse - se poate evita partial prin alegerea unui font mai mic si a strangerii distantei dintre randuri). Ar mai fi lipsa suportului pentru retea (folosind alte motoare de baze de date, cum ar fi MySQL si PostgreSQL).

Deci, un roadmap pt versiunea 1.1 ar fi:

- generarea de NIR-uri si registru de casa
- capacitatea de a trece la alta pagina daca sunt prea multe produse

Pe termen ceva mai lung:

- suport pt urmarirea platilor
- suport pentru documente emise in alta moneda decat RON
- suport de retea (cu mai multe engine-uri de baze de date - MySQL, PostgreSQL, posibil pentru Oracle si Microsoft SQL/Sybase)
- alte facilitati, daca se vor dovedi utile (suport pt diacritice la imprimare, gestiunea stocului, conectare la casa de marcat, suport pt cititoare de coduri de bare).

Evident, viteza de lucru, utilizarea minima de resurse si usurinta de utilizare si simplitatea vor ramane prioritatea nr 1.

Este posibil ca unele optiuni sa fie disponibile doar intr-o versiune ceva mai capitalista, non-free, pt a aduce si un oarecare profit :)

Astept si alte idei.

dorinel

#4
Quote from: same on Feb 17, 2010, 08:11 PM
PS Oricine gaseste un bug este binevenit sa-l raporteze, promit ca il voi rezolva in cel mai scurt timp.

apropo de bug uri...
dupa ce am instalat sistemul si am instalat versiunea de IceFact actuala de pe site, nu mi retine (adica trebuie sa le introduc de fiecare data) la crearea avizelor atributul fiscal, cui ul si 'J' ul societatii mele, cat si data si ora curente.   :-[

o zi buna :)


Serghei

Quote from: dorinel on Jun 15, 2011, 12:45 PM
dupa ce am instalat sistemul si am instalat versiunea de IceFact actuala de pe site, nu mi retine (adica trebuie sa le introduc de fiecare data) la crearea avizelor atributul fiscal, cui ul si 'J' ul societatii mele

Nu am inteles cum nu se retine. Datele prestatorului se seteaza in Optiuni -> Prestator.

Quote from: dorinel on Jun 15, 2011, 12:45 PM
cat si data si ora curente.   :-[

Opţiuni -> Aviz -> Completeaza automat data avizului si a expedierii

dorinel



Opţiuni -> Aviz -> Completeaza automat data avizului si a expedierii
[/quote]

acum este ok, multumesc.

cooper

Buna,

Am vazut ca a fost acum cateva luni o discutie si despre partea de gestiune, nir uri, stocuri si lucruri de genul acesta.
Am vrut sa stiu daca intre timp ati reusit sa avansati cu ele?
Eu am mare nevoie si de partea asta, pentru ca voi vinde dintr o firma in alta diferite produse si as vrea sa am un stoc cat mai concret
si clar sa nu ma incurc.

In cazul in care nu este deja ceva, ai vreo suestie de program si cum se poate sa fac o conexiune intre cele doua softuri,
astfel incat sa am si un stoc concret, in cazul in care vreau sa fac un inventar?

inca o intrebare, versiunea platita ce alte lucruri mai are inplus, pe langa neafisarea acelui text?
Si felicitari ptr soft, mi se pare exterm de bine gandit. eu am schimbat cam doua softuri pana acum la magazin si inca nu sunt fericita
cu ce am, nici cu cel de gestiune.


Serghei

Din pacate nu am mai avansat deloc pe partea asta, momentan avem alte prioritati. In versiunea platita beneficiati de suport tehnic si intocmirea facturilor pe baza datelor preluate de pe mfinante.ro

Multumesc pentru aprecieri.

mugur

Buna ziua,

V-ati mai gandit la introducerea nir-ului si a registrului de casa in icefact?

Multumesc

O zi buna

Serghei

Da. Momentan nu se lucreaza efectiv la NIR si registru de casa, dar se pregateste terenul pentru ele.