Forum IceFact

IceFact - soft gratuit de facturi şi chitanţe => Probleme => Topic started by: elenaramonapopa on Nov 19, 2018, 11:45 AM

Title: Probleme la completarea datelor noului cumparator
Post by: elenaramonapopa on Nov 19, 2018, 11:45 AM
Buna ziua,
Folosesc IceFact din ianuarie. Am ajuns la factura 73, insa nu pot sa completez nimic la rubrica cumparator.Dupa ce selectez "creaza o noua factura" , nu pot completa decat ,,adauga articol"(se si salveaza)Folosesc versiunea 1.1.118. In rest totul functioneaza...nr noii facturi e corect, vad facturile anterioare...etc. Precizez si ca ultima data am modificat o factura/nu a, emis una noua.
Va multumesc anticipat
Title: Re: Probleme la completarea datelor noului cumparator
Post by: Serghei on Nov 19, 2018, 05:12 PM
 Buna ziua,

De ce nu puteţi completa nimic la cumpărător?
Title: Re: Probleme la completarea datelor noului cumparator
Post by: elenaramonapopa on Nov 19, 2018, 05:59 PM
Buna seara,
A facut backup si a  reinstalat programul/functioneaza acum. Era f urgent si ne-am descurcat cu fratele meu.
Mii de multumiri !
Title: Re: Probleme la completarea numarului facturii
Post by: coolda on Nov 26, 2018, 02:28 PM
Buna ziua,
Nu pot emite factura cu numarul urmator,imi spune ca deja exista factura cu nr respectiv,urmnatoare ca fiind disponibila e la diferenta de 40 de facturi
Care ar putea fi cauza?
Multumesc
Title: Re: Probleme la completarea datelor noului cumparator
Post by: Serghei on Nov 26, 2018, 02:30 PM
 Nu cumva ati folosit programul de anul trecut si ati reluat numaratoarea de la zero la inceputul lui 2018, fara sa schimbati seria?
Title: Re: Probleme la completarea datelor noului cumparator
Post by: coolda on Nov 27, 2018, 04:19 PM
Nu,am mers de anul trecut in continuare dar nu am reluat de la zero,e ciudat ca sunt la 433 si de la 434 pana la 472 (care mi-o da programul ca cel mai mic nr disponibil)toate mi le da cum ca ar exista si daca doresc sa configurez
Title: Re: Probleme la completarea datelor noului cumparator
Post by: Serghei on Nov 27, 2018, 04:23 PM
In acest caz, verificati daca intr-adevar aveti facturi de la 434 in sus. De fapt sunt convins ca aveti ceva acolo, altfel programul nu avea niciun motiv sa faca "scandal".