Forum IceFact

IceFact - soft gratuit de facturi şi chitanţe => eFactura => Topic started by: Alex C. on Feb 05, 2024, 08:04 PM

Title: eFactura nu s-a putut transmite
Post by: Alex C. on Feb 05, 2024, 08:04 PM
Salutari tuturor!

Astazi, am primit confirmarea activarii semnaturii mele digitale si am trecut la testarea acesteia. Totul parea sa functioneze. Am intrat pe SPV, facturile test erau prezente, totul parea ok...

Cu toate acestea, in timpul incercarii de a trimite o factura unui beneficiar, am intampinat urmatorul mesaj:

eFactura nu s-a putut transmite
Explicatie: Nu exista niciun CIF pentru care sa aveti drept in SPV

Oare stie cineva ce ar fi de facut? Sa mai astept o zi pana "isi da drumul"?

Title: Re: eFactura nu s-a putut transmite
Post by: Serghei on Feb 05, 2024, 11:04 PM
Informatiile se propaga mai greu pe serverele ANAF-ului, maine probabil o sa functioneze.
Title: Re: eFactura nu s-a putut transmite
Post by: Alex C. on Feb 05, 2024, 11:22 PM
Va multumesc frumos pentru raspuns. M-am linistit un pic.

Va doresc o seara frumoasa in continuare!
Title: Re: eFactura nu s-a putut transmite
Post by: TOXXIC on May 08, 2024, 08:14 PM
Buna ziua. Aceeasi problema o intampin si eu. La test totul este ok iar cand vreau sa trimit facturile catre anaf apare eroarea "efactura nu s-a putut transmite. Explicatie: Nu exista niciun CIF pentru care sa aveti drept in SPV".   Am rugat contabila sa verifice pe site ul anaf, iar dupa 7 ore inca nu au aparut facturile. Ce ma puteti sfatui sa fac?
Title: Re: eFactura nu s-a putut transmite
Post by: Serghei on May 08, 2024, 08:36 PM
Eroarea este data de serverele ANAF-ului. Facturile nici nu o sa apara in SPV, pentru ca nu au fost transmise. Trebuie sa asteptati pana afla si ANAF-ul ca sunteti inrolat la ei.