Salutare. Multumesc de program. De cand il folosesc am numai cuvinte de lauda, dar ce m-ar mai interesa ar fi posibilitatea de adaugare a nr de telefon la clienti. Am cautat peste tot in forum si am observat ca nimeni nu a pus aceasta sugestie. Multumesc.
Trebuie sa gandim foarte atent ce optiuni introducem, ca tehnic nu e complicat, dar aplicatia va deveni foarte imbacsita cu miliarde de optiuni pe care nu le foloseste nimeni. O sa ma gandesc.
Ok. Mersi. Macar sa pot adauga numarul in nomenclatorul de parteneri.
Asta se face da, pentru ca urmeaza sa implementez niste procese verbale (Proces-verbal constatare defectiuni in termenul de garantie, proces verbal de inlocuire etc), si acolo e util sa apara si datele de contact ale reprezentatului beneficiarului (telefon si email).
Buna Serghei,
Folosesc programul de la inceputul activitatii mele fara probleme; multumesc!
As vrea sa te intreb daca este posibila obtinerea unei fise de client cu IceFact si daca detin 2 firme pot sa-l folosesc in aceelasi timp pentru ambele?
Multumesc
Dan
Buna ziua,
Da, se poate. Filtrezi dupa denumirea firmei dorite si apesi pe butonul care tipareste borderoul de facturi.
Ca sa mai faci inca o firma, urmareste procedura de aici (http://forum.icesoft.ro/index.php?topic=69.0).
Registru de casa nu se va introduce in program ?
Ar fi foarte utila aceasta optiune.
Da, intr-o buna zi vom avea si registru de casa :)
Acela e formatul standard si l-am lasat aşa. In viitor o sa facem mai multe formate de factura.
Bineînţeles ca beneficiarii rămân memoraţi in nomenclatorul de benficiari...
Buna ziua.
Doresc sa va intreb daca este posibil sa apara pe factura o coloana cu pretul unitar al produsului inclusiv tva?
Mie mi-ar fi de mare ajutor.
Maria
Hmm, o idee foarte... originală :) Aş putea să o implementez, dar numai contra-cost.
Am mai multe firme care ar accepta facturile trimise prin email fara stampila si semnatura daca in casuta de semnatura stampila s-ar putea introduce textul
" Cf.Art.319 alin. (29) din Codul Fiscal- Semnarea și ștampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conțină factura"
Se poate face o bifa undeva sa apara textul asta ?
Se presupune că în 10 ani lumea ar trebui să ştie că stampilarea şi semnarea nu este obligatorie, conform Codului Fiscal. Puteţi pune la observaţii acel test.
Inca sunt "incuiati" il vor in casuta respectiva .Oricum e un pas inainte ca nu acceptau decit semnatura electronica
Astea probabil sunt fiţe, pe care o fac doar cu cei cu care îsi permit să facă fiţe. Ca altfel, dacă ceri de la Emag factura cu ştampilă si semnătură, probabil o să-ţi râdă în nas sau n-o să-ţi raspundă deloc.
In orice caz, cum spunea, puteti sa completati acel text informativ in Setări -> Facturare, in câmpul "Emis de" sau la "Observaţii". Ce este completat in câmpul "Emis de" va aparea în căsuţa unde în mod normal e ştampila.
Buna,
Faceti-mi va rog o estimare cam cat m-ar costa inserarea unei colane suplimentare pe factura cu pretul unitar cu TVA inclus al produsului/serviciului.
Maria
Buna ziua,
Asta e o cerinta cam ciudata :) Va trebui sa apara si pret unitar fara TVA si pret unitar cu TVA (adica ambele)?
Da.
Asta presupune modificarea layout-ului facturii si o procedura de activare/dezactivare a optiunii dorite de dvs. Modificarea s-ar putea implmenta pentru 500 RON + TVA.
Folosesc acest soft cu mare drag de multi ani si sunt foarte multumit de el.
Am o sugestie/intrebare. Se poate adauga trimiterea pe mail a facturilor?
Este in lucru aceasta optiune, va fi disponibila in versiunea licentiata.
Salutare ! Am folosit programul de facturare IceFact cativa ani buni si din lipsa optiunii de gestiune , am fost nevoit sa trec la altceva . Ceea ce folosesc momentan ma nemultumeste destul de mult si as vrea sa trec din nou la icesoft. Nu ati reusit sa implementati varianta de gestiune ? Tare mult as vrea sa revin la acest program de facturare avand in vedere ca se misca foarte bine .
Este planificat demult, dar din pacatele prioritatile sunt mereu altele... La un moment dat se va implementa.
Ce posibilitate ar fi ca noi ,comunitatea de utilizatori, sa te ajutam sa aducem la viata mai repede varianta cu gestiune ?
Într-o primă fază poate ar fi util să strângem niște date despre ce înțelege fiecare prin "gestiune" (cum anume este ținut stocul, ce fel de documente ar trebui emise etc).
Un sistem de gestiune este o chestiune foarte delicată și nu la fel de standardizată ca activitatea de facturare, pentru că poate diferi foarte mult în funcție de activitatea societății. De exemplu cineva ar putea avea nevoie doar să poată tipări NIR-uri, altcineva ar putea dori să se facă automat managementul stocului, să poată ține stocuri cu prețuri diferite la același produs, să poată să rezerve un produs o perioadă determinată, să poată să transfere marfă între mai multe gestiuni, să scoată tot felul de rapoarte etc.
Altă chestiune este să poată fi monetizată această implementare. Timpul unui programator este extrem de scump, va trebui ca timpul investit să poată fi amortizat financiar într-o perioadă de timp rezonabilă, deci ar trebui să am măcar o idee vagă despre câți potențiali cumpărători ar putea fi.
Toate aceste lucruri m-au făcut să ezit să mă aventurez în această direcție, deși în trecut am mai implementat aplicații de gestiune (din acest motiv știu și cât de complexe și de diverse pot fi nevoile utilizatorilor).
Salutare. Este posibil preluarea produselor din facturile din spv pt a putea tine un stoc aproximativ la mărfurile respective?
Momentan nu avem implementata gestiunea stocurilor.