Buna ziua!
Astazi am incercat sa facturez si in momentul cand se deschide factura cu chitanta aferenta in ADOBE READER apar doar datele de identificare ale societatii noastre si chitanta completa .Am reinstalat programul , am actulizat baza de date si apare aceaiasi problema.
Pana azi programul a functionat fara probleme . Sistemul de operare este WIN 10 .
Multumesc!
Buna ziua,
Cel mai probabil este problema descrisa aici: http://forum.icesoft.ro/index.php?topic=421.msg1696
Buna ziua!
Am incercat si nu functioneaza ce mi-ati propus . Am clonat factura aceluiasi client caruia i-am emis factura anul trecut.
Quote from: ytepety on May 18, 2017, 12:22 PM
Buna ziua!
Am incercat si nu functioneaza ce mi-ati propus . Am clonat factura aceluiasi client caruia i-am emis factura anul trecut.
S-a rezolvat !
Multumesc!
buna ziua,
am o problema cu un numar de factura. el nu exista in lista de facturi emise, insa cand vreau sa fac o factura cu acest numar imi spune ca deja exista acel numar. am cautat peste tot, in facturi anulate absolut peste tot si nu am gasit acel numar de factura.
cum procedez?
Ati debifat filtrul de dată?
Buna seara,
Cand bifez factura proforma noua imi apare eroare : EROARE CONFIGURARE "deja exista o factura proforma cu serai PP si numarul 118. Doriti sa configurati acum?" . Am folosit programul foarte usor pana acum...
Cum sa rezolv acasta problama/ Va rog, ajutati-ma!
Daca ati pornit noul an cu numarul facturii de la 1, probabil se suprapune cu facturile de anul trecut. Programul nu permite sa existe doua facturi cu aceeasi serie si acelasi numar.
Puneti alta serie si se va rezolva.
Nu... am continuat... am deja facturi emise...
Insa nu imi mai da voie sa creez factura noua...
Imi trebuie acum sa emit niste facturi
Multumesc!
In acest caz, verificati de ce aveti deja factura 118. Ati anulat vreo factura si ati dat contorul inapoi?
Nu... nici asta...
Debifati filtrele "de la" si "pana la". Daca nu e nici acolo, verificati la "facturi anulate".
Multumesc1 Sunteti minunat1 Am gasit-o la test in 2017... cand am invatat sa folosesc programul...
Ce fac acum? Cum trec la 119?
Pai stergeti factura de test si gata (atentie, stergeti, nu anulati, sunt butoane diferite).
Multumesc! Multumesc! Multumesc!
Va contactez si pentru licenta zilele astea...
Seara frumoasa! Sunteti minunat!!!
Inca o rugaminte... puteti sterge pdf-ul cu prt sc? Sunt date personale...
Multumesc!
Pentru puţin. Am şters PDF-ul.
Cu recunostinta infinita!!!
Felicitari pentru promptitudine!Profesionisti!
Tinem legatura!