Buna ziua,
de cand cu Mac OS Catalina nu mai porneste aplicatia
(chiar si dupa reinstalare apare mesajul <"IceFact.app" needs to be updated>).
Sunt la curent cu problema, se va rezolva... la un moment dat. Deocamdata cred ca exista o rezolvare partiala, daca intrati in IceFact.app/Contents/Resources puteti lansa programul direct cu dublu click pe binarul "icefact".
Multumesc, insa tot nu merge :(
Pai acum nu merge pentru ca nu va lasa sistemul de operare sa-l rulati, spune ca nu poate fi verificat. Trebuie sa permiteti rularea lui.
I-am permis. Astea sunt mesajele de dupa permitere.
Incercat cu ambele bin-uri si, la fel.
/Applications/IceFact.app/Contents/MacOS
/Applications/IceFact.app/Contents/Resources
Incercat si schimbat si bash-ul din Users & Groups, la fel :(
Aţi urmat paşii de aici? https://appuals.com/fix-cant-be-opened-because-it-is-from-an-unidentified-developer/
Da, din pacate "Allow From Anywhere" nu l-am mai vazut de pe la Yosemite cred :)
Oricum pana acum ii dadeam de fiecare data (Sierra, Mojave) "App Store and identified developers" si o lua..
Ca workaround l-as putea instala pe un Windows Server 2016 daca exista posibilitatea sa-l rulez ca si client de pe Mac OS Catalina?...
Pe El Capitan vad ca exista. Sigur nu exista si pe Catalina?
nu mai exista...
Asa e pe Mojave:
si la fel si pe Catalina
În cazul ăsta ar trebui ca aplicaţia să ruleze. Dacă permisiunea există şi tot nu merge, bănuiesc că trebuie facut bugreport la Apple.
Ok, multumesc. Am transmis si catre Apple. Revin cu raspunsul lor.
Banuiesc ca varianta pe Windows Server 2016 (daca exista posibilitatea sa-l rulez ca si client pe Mac OS) pica?
Nu sunt foarte sigur ce inseamnă că-l rulaţi ca client pe MacOS... Vă referiţi la o maşină virtuală? Sau remote desktop?
Am adăugat suport pe 64 de biti, incercati: https://www.icesoft.ro/download/icefact-1.1.119.1.dmg
S-ar putea sa aveti in continuare probleme cu lansarea aplicatiei din cauza ca e "developer neindetificat". Cica ar merge daca dati click dreapta pe iconita si selectati "Open".
https://support.apple.com/en-gb/HT202491
Meeeergeeee! :)
Porneste si din dock, nu tb neaparat click dreapta / open.
Multumesc frumos!
Pentru puţin.
Buna ziua,
Dupa ce am trecut la MacOs Catalina eu am intampinat o alta problema. La fiecare deschidere baza de date dispare.
Sunt nevoit ca la fiecare utilizare sa fac backup iar la urmatoarea deschidere Restore pentru a putea lucra.
Ma poate ajuta cineva cu o sugestie ?
Este posibil sa aveti o versiune cu probleme, parca tin minte ca intre timp am corectat ceva de genul asta. Incercati sa reinstalati aplicatia.
Am incercat si functioneaza.
Va multumesc .