Buna ziua,
Aveam inainte versiunea 1.1 si am descarcat de curand ultima versiune 1.119.2
Am rulat direct instalarea crezand ca se va face upgrade. Insa de fapt s-a instalat din nou ultima versiune intr-un alt folder, pastrandu-se si versiunea precedenta.
Probabil din aceasta cauza nu se pot salva produse noi, apare mereu eroarea:
Nu s-a putut salva articolul in cache
No such table main.cache_produse_orig
Cum procedez? Pot rula Uninstall din folderul vechii versiuni, sau se va sterge totul si pierd datele? Am facturi pe cativa ani si multe date de produse si clienti, nu imi permit sa le pierd...
Sau eroarea e din alta cauza?
Aparent a aparut o problema la upgradarea bazei de date, fiind o diferenta prea mare intre versiuni. Faceti un backup (Unelte -> Backup) si trimiteti-o la db@icesoft.ro , o sa incerc s-o corectez.
Am trimis.
Pot dezisntala vechea versiune care a ramas si ea instalata? Sau pierd toate datele daca fac asta?
Prin dezinstalarea aplicatiei nu pierdeti nimic, baza de date este stocata in alta parte.
Buna ziua
Nu mi-ati mai raspuns, s-a rezolvat problema cu baza de date?
Multumesc
Nu am primit nimic de la dvs.
Ba da, poate a intrat in spam, dat-mi alt email cu mai putine protectii antispam, sau verificati filtrele / folderul spam.
De trimis s-a trimis, fara erori din partea serverului nostru.
Cum sa procedez?
Am retrimis acum emailul, atasament zip (primul email era atasament db)
Va rog confirmati primirea, sau dati-mi alta adresa de email, alta decat db@icesoft.ro
Buna ziua,
Un raspuns va rog?
Multumesc
Mai trimiteti o data, ca eram ocupat si intre timp probabil ati mai emis facturi.
Intre timp mi-a crapat laptopul, am acces doar la hard disc, ieri s-a intamplat.
Cum pot proceda in situatia aceasta pentru a recupera situatia pe noul laptop?
Deci am acces doar la folderele vechiului laptop, si trebuie sa instalez programul pe noul laptop, cu datele de pe celalalt. Cum procedez?
Vechiul laptop era Windows 8.1, noul este Windows 10
Multumesc
Locaţia bazei de date o găsiţi aici: https://forum.icesoft.ro/index.php?topic=27.msg61
Posibil pe Windows 8.1 si Windows 10 sa nu fie aceeasi locatie, din cate stiu e mai complexa calea spre fisiere.
Deci copies fisierul cu baza de date pe noul laptop, in locul fisierului creat la instalare, si e suficient?
Multumesc
Da, e suficient sa copiati acel fisier.
Am retrimis acum baza de date la zi. Va rog verificati si in spam, sau filters...
Astept o confirmare ca ati primit sau nu.
Emailul este de pe stereoclub.ro
Multumesc
Bună ziua, Vă rog îndrumare, pt. cazul în care doresc să mut programul de facturare pe un alt calculator.
Cum procedez?
Mulțumesc
Bună ziua,
Pe calculatorul vechi intraţi în Unelte şi daţi "Backup". Salvaţi fişierul pe un stick USB şi pe noul calculator îi daţi "Restore", tot din Unelte.