Buna ziua! Am achizitionat de la dvs. suportul tehnic pentru aplicatie.
Am dori sa utilizam aceasta aplicatie pe 2 calculatoare simultan. Am copiat licenta data de dvs. si pe cel de-al doilea calculator dar nu se regasesc toate optiunile.
Se poate folosi aceasta aplicatie pe 2 calculatoare? Mentionez ca aplicatia este instalata pe un server extern.
Astept raspunsul dvs.!
Buna ziua,
Trebuie sa oferiti mai multe detalii. Aţi setat ip-ul serverului conform instructiunilor de pe icesoft.ro?
Exista vreun numar de telefon la care va pot contacta? As dori sa ma ajutati in acest fel.
Dacă aţi achizitionat licenţa, aţi primit numărul de telefon odată cu cheia de activare.
In mailul cu cheia de activare nu este niciun nr. de telefon. Singurul contact pe care il am este de la persona care ne-a trimis contractul si nu cred ca doamna este de la asistenta tehnica
Inteleg. Ok, dati reply pe email-ul cu contractul, ca sa va identificam si va dau raspuns cu nr de telefon pt suport.
Buna ziua! Am dat replay si am primit un nr. de telefon pe care nu imi raspunde nimeni. Cum ar trebui sa procedez sa primesc cosultanta telefonica?
De regulă se răspunde instant la acel număr. Când aţi sunat?
Astazi la 15:06 si la 15:23