Cred ca si-a dat laptopul o actualizare ceva...si in dimineata aceasta nu mai reusesc sa deschid programul de facturare. Îmi apare în bara de jos ca este deschis dar nu se deschide nimic . Am șters antivirusul , am dezinstalat firewall de la Windows si acelas lucru.
Poate este minimizat? Încercaţi să-l maximizaţi.
L-am închis și redeschis în repetate rânduri am resetat laptopul am oprit firewall am șters antivirus și nimic mi-l arata jos în bara , mi-l arata când dau click pe el acolo jos dar nu mi-l deschide mare. O sa fac o filmare o postez pe youtube si va las aici linkul sa-l vedeti
E posibil sa-l aveţi minimizat, aceasta problema se manifesta la versiunile mai vechi. Ce versiune de program aveti?
Nu stiu dacă aceasta este versiunea. Dar alta informatie nu am gasit. 1.1.118.0
Am pus pe youtube un filmuleț cu problema. Il voi șterge dupa ce îl veți vizualiza .
https://youtu.be/2iLPXx-E2ck
Aveti o versiune veche, dar nu mai ţin minte care era cea cu probleme.
Si ce as putea face? Cum mai pot recupera baza de date dacă nu mai pot accesa programul?
Baza de date nu e in acelasi loc cu programul, nu se pierde la reinstalarea programului.
Gata... am rezolvat. M-am apucat și am facut curatenie între programele care nu îmi mai trebuiau si care nu le mai știam folosinta . Cred ca am avut un program stricat care îmi periclita activitatea.
Eu am doua firme . Deci inseamna ca am 2 baze de date ? Sa scimb versiunea programului? Are ceva în plus o versiune mai noua?
Da, sunt aveţi două baze de date. N-ar fi o idee rea să faceţi upgrade la program, sunt diverse mici bugfix-uri şi imbunătăţiri.
Va multumesc pentru sfaturi.