Buna ziua,
A fost reinstalat windows-ul pe calculatorul pe care aveam IceFact si doresc sa listez o factura din mai 2017, dar in lista imi apar doar facturile incepand cu luna iunie 2017. Cum pot rezolva aceasta problema?
Multumesc!
Fără mai multe detalii e greu să-mi dau seama de ce vă lipseşte o factură din baza de date. Cum aţi restaurat baza de date după ce aţi reinstalat Windows-ul?
Buna ziua,
Eu nu am avut acces la acest calculator pana in aceasta luna si nu cunosc daca s-a facut backup pentru baza de date ......
Am înţeles. Bănuiesc că nu s-a făcut backup şi s-au pierdut datele când s-a reinstalat Windows-ul.
Sa inteleg ca daca nu s-a facut backup nu am cum sa mai gasesc aceea factura, nu?
Aşa este. Baza de date este ca orice fişier, l-ai şters, s-a pierdut.
Ok. Multumesc pentru ajutor oricum!
O zi minunata!